Je hebt al een uitje bij ons geboekt, maar zit nog met wat vragen. Of je hebt nog niets geboekt en wil eerst een aantal zaken helder hebben. Om je alvast te helpen hebben wij hieronder de meest gestelde vragen voor op een rijtje gezet. Heb je specifieke vragen over het kanovaren? Klik dan hier voor onze pagina met veelgestelde kano vragen. 

 

  • Wat zijn jullie openingstijden?

    Wij zijn het hele jaar open voor uw uitje! Wel raden we u aan om vooraf te reserveren zodat u er zeker van bent dat het gewenste nog beschikbaar is.

    In de periode april t/m oktober is ons kantoor 7 dagen per week geopend. Van 09.00 tot 18.00 uur. Buiten deze tijden zijn wij telefonisch bereikbaar voor belangrijke vragen of boekingen voor de volgende dag. In de maanden november t/m maart is ons kantoor geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur en op zondag zijn we aanwezig als er reserveringen zijn. Wilt u iets boeken in deze maanden dan raden we aan om vooraf even te bellen naar 040 – 204 25 93.

 

  • Wij zijn met minder dan het genoemde minimum aantal deelnemers. Wat nu?

    Geen zorgen! Het is in de meeste gevallen ook gewoon mogelijk om de activiteit met minder personen te doen.
    Stel: jullie willen komen paintballen. Het minimum aantal deelnemers voor deze activiteit is 10, maar jullie zijn maar met z’n negenen. Is het dan niet mogelijk om te komen? Jawel hoor, ook met 9 personen is het mogelijk om de activiteit te boeken. Houdt er alleen wel rekening mee dat de kosten voor het minimum aantal personen in rekening zal worden gebracht. Wel krijgen jullie dan natuurlijk, in geval van het paintballen, ook de verfballetjes voor 10 personen.

 

  • Tot wanneer kan ik het aantal deelnemers nog wijzigen?

    Zodra je een activiteit gereserveerd hebt, zijn de Vebon voorwaarden van kracht. In afwijking van artikel 5.1 kunnen wijzigingen in het deelnemersaantal met een maximum van 10% tot uiterlijk 5 dagen voor aanvang aan ons worden doorgeven. In sommige gevallen geldt hier 7 dagen. Dit zullen wij bij de reservering duidelijk aangeven. Is de wijziging groter of pas later doorgegeven, dan is de wijziging mogelijk niet meer kosteloos. Het aantal personen dat 5 dagen voor aanvang van het arrangement bij ons bekend is, wordt minimaal gefactureerd.
    Let er wel op dat bij een afname van het aantal deelnemers de prijs mogelijk hoger kan uitvallen doordat bijvoorbeeld een eventuele korting bij dit aantal personen niet meer geldt.

 

  • Wanneer moet het definitieve aantal personen bij Rofra bekend zijn?

    Graag weten wij het verwachte aantal personen uiterlijk 14 dagen voor aanvang van de activiteit. Zo kunnen wij hier alvast rekening mee houden. Mochten er daarna nog wijzigingen in het deelnemersaantal zijn dan horen wij dit graag zo snel als mogelijk. Zie de vraag hierboven voor de termijn waarbinnen het deelnemersaantal nog kosteloos gewijzigd kan worden.

 

  • We hebben een reservering geplaatst, maar willen deze annuleren. Kan dat?

    Als je een reservering hebt geplaatst en je wilt deze annuleren dan gelden hiervoor de Vebon voorwaarden. Zie hiervoor artikel 5.

 

  • Er is slecht weer op komst! Wat doen we bij slecht weer?

    Wat ons betreft kunnen de activiteiten ook bij wat minder weer gewoon doorgaan, maar wil je er zeker van zijn dat het uitje niet in het water valt? Kies dan voor één van onze slecht weer programma’s. Met dit slecht weer programma koop je als het ware een stukje risico af. Het slecht weer programma inclusief de benodigde ruimte houden we dan voor jullie vrij. In de meeste gevallen kunnen jullie, in overleg met ons, op de dag zelf nog beslissen voor welk programma jullie kiezen. De kosten voor een slecht weer optie bedragen vanaf € 75,00 per dagdeel. Als je kiest voor het slecht weer programma dan betaal je € 75,00 en de kosten voor het alternatieve programma. Kies je toch voor het originele programma dan betaal je de € 75,00 optiekosten plus de kosten van het originele programma. Een prettige gedachte voor je dagje uit! Benieuwd naar al onze slecht weer opties? Bekijk dan hier onze slecht weer programma’s.

  • Worden er groepen samengevoegd of zijn we alleen met onze groep?

    Wij voegen nooit verschillende groepen samen. De activiteiten zullen dus worden gespeeld met je eigen groep.

 

  • Mag er alcohol worden gedronken voorafgaande of tijdens de activiteit?

    Nee. Het is niet toegestaan om voorafgaande of tijdens de activiteit alcohol te drinken. Dit geldt ook voor het gebruik van drugs. Dit heeft te maken met de veiligheid die we dan wellicht niet meer kunnen garanderen. Natuurlijk ben je na de activiteit wel geheel vrij om een (alcoholisch) drankje te bestellen aan onze bar! Mits je oud genoeg bent natuurlijk.

 

  • In onze groep zit een vegetariër en mensen met allergieën. Kan hier rekening mee worden gehouden?

    Ja zeker! Als je speciale dieetwensen of allergieën tijdig (uiterlijk 7 dagen voorafgaande aan de activiteit) aan ons doorgeeft kunnen wij hier rekening mee houden. In geval van een vegetariër binnen de groep vernemen wij ook graag of diegene wel of geen vis eet. Ook met halal wensen kunnen wij rekening mee houden.

 

  • Door een blessure kan ik niet deelnemen aan de activiteit. Kan ik wel gewoon kijken?

    Super jammer dat je geblesseerd bent en dat je niet fanatiek deel kunt nemen. Natuurlijk is het wel mogelijk om de rest van de groep aan te moedigen en toch bij de activiteit te zijn. Je mag gewoon bij de groep blijven en met de groep mee lopen, maar het is op al onze locaties ook mogelijk om lekker bij de bar of op het terras plaats te nemen en de anderen bezig te zien.

 

  • Er bestaat de kans dat ik vies word tijdens de activiteit. Kan ik me bij jullie omkleden en/of douchen?

    Zowel op ons outdoorterrein als bij ’t Boothuys zijn kleedruimtes aanwezig zodat je je weer even kunt opfrissen na de activiteit. De kleedruimtes in ’t Boothuys beschikken ook over douches. Het gebruik van deze kleedkamers/douches is gratis, tenzij de ruimtes vies worden achtergelaten dan brengen wij € 25,00 schoonmaakkosten in rekening.  Gelieve vooraf aan te geven als je gebruik wenst te maken van de douches na het programma.

 

Staat je vraag er niet tussen? Onze medewerkers helpen graag en zijn per mail te bereiken via info@rofra.nl of telefonisch op 040-2042593. Vul je liever ons contactformulier in? Klik dan hier voor ons contactformulier. 

 





 

Onze kwaliteiten

Een ruim aanbod met activiteiten voor jong en oud!

Onze meest populaire programma’s:

Activiteiten zoeker